Dla wszystkich naszych Klientów oferujemy nieodpłatną kompleksową pomoc techniczna przy użytkowaniu zakupionych w naszej firmie kamer IP, serwerów video IP, rejestratorów NVR. Zdajemy sobie również sprawę, że bezawaryjność systemu nadzoru video jest z punktu widzenia bezpieczeństwa Państwa firmy jest kluczowa dlatego też w przypadku awarii zapewniamy szybka i skuteczna reakcję serwisową. Prowadzimy także odpłatne konfiguracje kamer i systemów video IP zakupionych poza Inter-Comp.Pl.
Jeśli masz problem z zakupioną kamerą IP prosimy postępować zgodnie z poniższymi punktami:
sprawdzić działanie sieci LAN - ("ping" do routera, "ping" do kamery),
zresetować kamerę do ustawień fabrycznych,
wgrać nowy firmware,
sprawdzić dostęp do kamery z innego komputera bądź przeglądarki internetowej (część problemów z komunikacja z kamerami IP wynika z nieprawidłowej konfiguracji komputera oraz przeglądarki - często maja na to wpływ programy typu firewall, antywirus)
jeśli problem nie ustąpił - prosimy możliwie dokładnie sprecyzować okoliczność w jakiej powstał,
przed rozmową telefoniczną prosimy sprawdzić dokładny model kamery i numer seryjny,
zadzwoń do nas ma infolinie 0-801-000-759 lub 052 511-91-44 i następnie...
jeśli na podstawie zebranych informacji stwierdzimy uszkodzenie kamery prosimy zgodnie z kartą gwarancyjną wypełnić zgłoszenie RMA: www.inter-comp.pl/?strona=reklamacje
Wszystkie znaki towarowe użyte w serwisach www należących do Inter-Comp.Pl należą do odpowiednich właścicieli. Przedstawiona oferta w sklepie nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, a jedynie jest zaproszeniem do rozpoczęcia rokowań (zgodnie z art. 71 k.c.).
Ta strona używa plików cookies, aby ułatwić proces dostosowania zawartości serwisu internetowego do oczekiwań Użytkowników. Jeśli nie blokujesz tych plików, to wyrażasz zgodę na ich użycie oraz zapisanie w pamięci przeglądarki. Zawsze jednak możesz zmienić ustawienia cookies w przeglądarce. Zapoznaj się z polityką prywatności